Addicted to the books - Petra könyves blogja - Alkotó Blogger Portál Magazin

Addicted to the books - Petra könyves blogja

Addicted to the books Petra konyves blogja
 Addicted to the books Petra konyves blogja



Sziasztok! :)

Romsics Petrának hívnak, 20 éves vagyok, Bács megyében egy kis faluban, Homokmégyen élek. Jelenleg a Szegedi Tudományegyetem Mérnöki karán tanulok. Másodéves élelmiszermérnök hallgató vagyok. Szabadidőmben a legtöbbször olvasok, filmezek/sorozatozok, vagy elmegyek valahova a barátaimmal. Alapjában véve csendes, vidám természetű lánynak mondanám magam, pluszban birkatürelemmel vagyok megáldva (hála istennek :D ). Mindenféle műfajban olvasok könyveket, kivéve talán a komolyabb horrorok meg thrillerek, azokat nem nagyon bírom. A favorit persze a romantikus, olyat olvasok legtöbbször.




2015 augusztusában indítottuk egy barátnőmmel közösen a blogot. Úgy terveztük, hogy elsősorban könyvértékelések kerülnek fel, és egyéb könyves témájú bejegyzések. Ezután jöttek be a különböző újítások, mint pl. a hetente megjelenő Borítómánia rovatunk, a Havi zárás, valamint a Filmes sarok is. 1-1,5 évig ezeket írva, szerkesztve ment a blog, vegyítve ugye az értékelésekkel, Book Tagekkel, egyéb hírekkel. Néhány nagyobb alkalommal (0,5 év, 1 év, 1,5 év) nyereményjátékokat is tartottunk. A blog sikere fokozatosan nőtt. Aztán jött az idei nyár……. és mondhatom, hogy nemhogy mélyrepülést, hanem konkrétan zuhanást végzett a blog. A tanulás meg a vizsgák miatt nem jutott idő az olvasásra. Aztán meg én elkezdtem dolgozni (heti 5 nap, napi 14 órákat), és semmi erőm nem maradt az olvasásra, blogolásra. Barátnőm szintén így volt. Ennek következtében közel 1,5-2 hónapig semmi nem került fel a blogra, a 2 éves szülinap is elmaradt. És hogy feltegyem a pontot az i-re, a barátnőm kivált a blogtól, így ezt egyedül folytatom. Úgy gondolom jobb lesz így mindkettőnk számára, jobban ki tudunk majd bontakozni. Én megújult külsővel és tartalmakkal térek vissza immáron egyedül. :) Régi és új dolgok kerülnek fel, hogy ismét felfele íveljen a blog sikere. :)


 

 Addicted to the books blog



Kérdezték már többen, hogy ki a blog célközönsége. Hát elmondanám, hogy kimondott célközönségem nincs. Ez a blog mindenkinek szól. Azért kezdtem bele elsősorban, hogy amiket elolvastam könyveket, azokról írjak értékelést, amik megmaradnak később, plusz ha valakinek esetleg megtetszik egy könyv, de nem tudja, hogy belekezdjen-e, akkor egy támpontot nyújtsak a véleményemmel (pro vagy kontra érv). Most már viszont valami nagyobb dologgá nőtte ki magát ez az egész. Nekem is az vált elsődleges célommá, mint blogger társaim nagy részének: visszahozzam az olvasás szeretetét a köztudatba. Mostanában a könyvek és az olvasás nagyon háttérbe szorult, és ez ellen próbálok/próbálunk tenni. Minden követ megmozgatunk, hogy ismét menő dolog legyen az olvasás. Remélem, elérjük a célunkat! :)


Petra blogját itt érheted el: Addicted to the books


Ha tetszett, nyomj egy lájkot, és/vagy g+, s ha szeretnéd, hogy mások is megismerjék, meg is oszthatod!


Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.