Oszlánszky Rita, a tudatos vegán író - Alkotó Blogger Portál Magazin

Oszlánszky Rita, a tudatos vegán író

 

Oszlánszky Rita, a tudatos vegán író


Oszlánszky Rita vagyok. ‘82-es születésű, Ikrek csillagjegyű. Családi állapotomat tekintve férjezett. 😊


A betűk világa mindig is az életem része volt. Édesanyám elmondása szerint, már alig egyévesen, az ujjaimat megnyálazva, komoly arccal lapozgattam a Nők Lapját rácsos kiságyamban. Imádtam olvasni. Bárhová mentem, mindig volt nálam könyv. Ez a mai napig így van.


Írásszeretetem már iskolás koromban felszínre bukkant. Rendszeresen jártam helyesírási-, irodalmi versenyekre; később a gimiben verseket fabrikáltam, naplót vezettem; a húszas éveimben pedig belevágtam a blogírásba.


Rita blogolni szeretne



Nagy álmom volt, hogy könyveket is írjak. Erre csak harmincéves korom után került sor. Ekkor ismertem meg ugyanis a férjemet, aki megteremtette számomra az alkotáshoz szükséges biztonságos, stabil hátteret. Eddig négy könyvem jelent meg magánkiadásban.

Oszlanszky Rita könyvei



Könyvek szívből


Az írás számomra terápia. Gyógyító hatással bír. Általa sikerült feldolgoznom több lelki sérülésemet.


Körülbelül hat éve ismerkedtem meg a spiritualitással. A rendszeres és egyre tudatosabb önfejlesztésnek hála teljesen megváltozott az életem. Ezt tovább fokozta, hogy két éve áttértem a teljes értékű növényi étrendre, ami életem legjobb döntése volt. Csodálatos tapasztalatokra tettem szert új életmódomnak köszönhetően. Minderről, és a témához kapcsolódó egyéb gondolatokról az alábbi oldalakon olvashatsz többet.


Minden ami vegán

Mérleg nélkül



Tisztán érzem, hogy szívügyem, küldetésem a vegánság témáját körüljáró írásaimat megosztani minél több emberrel. Célom, hogy segítsek nekik megtalálni azt az utat, amelyre rálépve ők is eljuthatnak legteljesebb, legboldogabb önvalójukhoz. Továbbá szeretnék minél több állatot megmenteni a vegán lét előnyeinek terjesztésével, nem utolsósorban pedig hozzájárulni ahhoz, hogy minél többen és minél nagyobb mértékben csökkentsük ökológiai lábnyomunkat, ami hatalmas teher a Földnek.

Ezért írok én.



Oszlánszky Rita oklevéllel

Folyamatosan képzem magam. Igyekszem az írástechnika fogásait a magamévá tenni, hogy szívemből jövő alkotásaim egyre jobbak legyenek. Ugyanakkor azt is meg kell tanulnom, hogyan tudok úgy kommunikálni, hogy szavaimat meg is hallják az emberek.


Itt tartok tehát jelenleg. Bízom benne, hogy teljesülnek a vágyaim. Rajtam nem múlik: eltökélten menetelek egy szebb, élhetőbb, békésebb jövő felé. Velem tartasz?




Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.