Niki és a Könyvesem blog bemutatkozása - Alkotó Blogger Portál Magazin

Niki és a Könyvesem blog bemutatkozása

Niki es a Konyvesem blog bemutatkozasa
Niki és a Könyvesem blog bemutatkozása





Niki vagyok, a Könyvesem blog szerkesztője.
A blog 2010 februárjában jött létre és jelenleg több mint 900 könyvről írtam eddig véleményt. De nem csak könyves bejegyzéseim vannak, hanem rovatokat is működtetek. Ilyen például a "Ti kérdeztétek" mely keretében az olvasók tehetnek fel kérdéseket nekem, én pedig minden hétfőn válaszolok egyre. Heti váltásokban frissül a "Kitekintő" és a "Várólistára".




A "Kitekintő"-ben olyan könyvekre igyekszem felhívni a figyelmet, melyek itthon még nem jelentek meg, de a külföldi vélemények alapján ígéretesnek tűnnek. A "Várólistá"-ban pedig olyan könyveket mutatok be, melyeket szeretnék egyszer majd elolvasni. Nem állandó rovat, de igyekszem ennek ellenére havi szinten rendszeresen frissíteni a "Barangolás"-t, melyben olyan személyeket, helyszíneket, eseményeket mutatok be, amiről/akiről egy adott könyvben olvastam. Az "Ajánlok egy könyvet a figyelmedbe" rovatba pedig, az olvasók ajánlói alapján kerülnek be a könyvek. Ezeken a rovatokon kívül beszámolok hírekről, pletykákról, a könyves beszerzéseimről, adaptációkról, book tagokról is szoktam írni és igazából mindenről, aminek köze van a könyvekhez és megihletnek.


Niki, a Könyvesem blog szerkesztője


Műfajok tekintetében mindig változik, hogy épp mire vagyok rákattanva. Volt olyan időszakom, amikor faltam a YA/NA történeteket, aztán az erotikus irodalmat, stb. Mostanság a könnyedebb, szórakoztató irodalmat részesítem előnyben. Nagyon szeretem a romantikus regényeket, a humoros történeteket, a történelmi témájúakat (leginkább a II. vgh. alatt játszódóakat), de van, hogy krimi, thriller is a horgomra akad és igyekszem a gyermekirodalmat sem elhanyagolni.

A Könyvesemmel a célom az, hogy olvasásra ösztönözzek másokat, felhívjam a figyelmet egy-egy könyvre. Nem vagyok nagyon szőrös szívű a könyvek értékelésénél, de mindig őszintén leírom a véleményemet, nem szoktam köntörfalazni.

Az oldalnak több közösségi oldala is van, ahol követni lehet.
Ilyen például a Facebook (Könyvesem - Facebook), ahol rendszeresen közzéteszem a frissüléseket, Twitter (Twitter - Niki), ahol néha nem csak könyvekről csiripelek és van Instagram oldala is (Instagram – Niki Könyvesem), bár nem vagyok egy nagy fotóművész, de igyekszem. :)




Ha tetszett, nyomj egy lájkot, és/vagy g+, s ha szeretnéd, hogy mások is megismerjék, meg is oszthatod!


Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.