AniTiger és a Hagyjatok, olvasok blog bemutatás - Alkotó Blogger Portál Magazin

AniTiger és a Hagyjatok, olvasok blog bemutatás

AniTiger es a Hagyjatok olvasok blog bemutatas
AniTiger és a Hagyjatok olvasok blog bemutatás




AniTiger. Anita. Potterhead. Könyves blogger. Mániákus könyv gyűjt(öget)ő.
Ez mind igaz rám.




Egy dunaújvárosi könyvimádó lány vagyok, aki ebben a hónapban lesz 29 éves (de a 23-at fogom megünnepelni hetedszerre is, mert furcsa vagyok). A Hagyjatok! Olvasok! blog a szívem csücske és máig úgy gondolom, hogy nagyon jó döntést hoztam, amikor 2014-ben megnyitottam az oldalt! Tulajdonképpen hobbiból kezdtem el blogolni, főleg azért döntöttem a könyves blog mellett, mert imádok értékeléseket írni és nagyon topon vagyok, ha a könyvekről van szó. Ezt úgy kell érteni, hogy ha megkérdezed tőlem, hogy melyik könyvről van szó, mondasz róla 2 mondatot és megmondod a borítóját, akkor megmondom a címét. Fun Fact: az elmúlt évek alatt több mint 700 bejegyzést írtam a blogra!

 

AniTiger Anita könyves blogger



Főleg young adult* és ifjúsági regényeket mutatok be, de elég széles az értékelt vagy recenzionált könyvek palettája. Szeretem azt állítani magamról, hogy mindenevő (vagy olvasó) vagyok, de azért ez nem teljesen helytálló. Például krimiről, történelmi regényről vagy önsegítő könyvekről szóló bejegyzés csak elvétve található az oldalamon! Imádom az urban fantasyt, a romantikus és humoros regényeket, ezért sok ilyenről írtam. *Ha már említettem a YA-regényeket: enyém a Moly Merítésének a Forever Young Adult rovata!

Hagyjatok olvasok blog rovatok


A kedvenc íróim: Böszörményi Gyula, Cassandra Clare, Colleen Hoover, Dan Wells, J. K. Rowling, Jane Austen, Josh Malerman, Neil Gaiman, Rick Riordan, Sarah Addison Allen, Vavyan Fable, Virág Emília és On Sai. Nagyon szeretem a magyar írókat, ezért igyekszem minél több magyar regényről írni. Ebben sokat segít, hogy a Molyos Merítés-díj ifjúsági zsűrijében is részt veszek. A célunk minél több friss megjelenésű ifjúsági regényt elolvasni, majd értékelni és a legjobbakat díjazzuk is! 


AniTiger mániákus könyvgyűjtögető



A blogon nem csak könyveket mutatok be, hanem book tageket is szoktam kitölteni. Amikor megnyitott a blog, nem született bemutatkozó bejegyzésem, így az egyes tagek és az ehhez hasonló interjúk segítségével csepegtetem magamról az információkat. Szeretem a módszerességet, a minimalizmust és a letisztultságot, ezért a bejegyzéseim egy kaptafára készültnek, ha a felépítésükről van szó. Minden hónapban írok az engemet érdeklő magyar és külföldi megjelenésekről, illetve hónapot is zárok. (A havi záró posztok a legmagánjellegűbbek a blogomon, mert itt kerül csak szóba, hogy mi van velem, mint emberrel. :)) Azért a könyves posztokban nem szoktam kiönteni a szívemet.)


Linkek:
Hagyjatok! Olvasok! - Blog
AniTiger mosolya – Instagram
Hagyjatok! Olvasok! - Facebook



Ha tetszett, oszd meg másokkal is!

Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.