Tóth Zsuzsanna - A mi autizmusunk könyv szerzője - Alkotó Blogger Portál Magazin

Tóth Zsuzsanna - A mi autizmusunk könyv szerzője

Toth Zsuzsanna - A mi autizmusunk konyv szerzoje
Tóth Zsuzsanna - A mi autizmusunk könyv szerzője




Tóth Zsuzsanna vagyok, három felnőtt gyermek édesanyja. Harmadik gyermekem autista.


Szeretek olvasni, nagyon érdekel a pszichológia, természetesen az autizmus és egyéb másság.
Angolul alapfokon tudok, most készülök Eszperantó középfokú nyelvvizsgára. Szeretek rajzolni, zenét hallgatni. Nyitott vagyok, szeretek mindenről tudni.


Már az iskolában feltűnt, hogy az összes tantárgy közül a szépírás és a fogalmazás megy nekem a legjobban. Mai napig szeretek kézzel írni, jó érzéssel tölt el.
Bármilyen témában könnyedén megfogalmazok egy-egy levelet.



Mindig is arról álmodoztam, hogy író leszek, persze gyerekként még nem tudtam, hogy egyáltalán hogyan is működik ez, de a vágy már akkor is megvolt. Emlékszem, amikor még eléggé kicsi voltam, már akkor is kis füzeteket gyártottam, abba írogattam. Mindent feljegyeztem.


1993-ban, amikor a fiam autizmus diagnózist kapott és kilátástalanul keresgéltem segítséget, akkor határoztam el, hogy a tapasztalataimat meg fogom írni. Gyűjtöttem a jegyzeteimet, autista újságba cikkeket írtam az érzéseimről, a tapasztalataimról.




A mi autizmusunk című könyv az első könyvem, ebben található fiam első 19 évének története, most készül a folytatás, ami a mai napig, azaz 28 éves koráig mutatja be az eseményeket.


Elsősorban kisgyermekes autistát nevelő édesanyáknak, családoknak szánom a könyvemet, hiszen nekik van legnagyobb szükségük arra, hogy lássák, mással is megtörtént ugyanaz, ami velük és túléltük. Reményt és segítséget szeretnék nekik nyújtani ezzel. És természetesen mindenkinek szánom még, akit érdekel a téma vagy munkája során találkozik autistával.


A könyvről bővebben és az olvasói visszajelzésekről a A mi autizmusunk -on lehet olvasni.


Még a könyv előtt létrehoztam egy blogot, amelybe mostanában leginkább a fiam írogat. Érdekes látni, hogy mi foglalkoztatja és mi a véleménye azokról a kérdésekről, amelyeket körbejár. A blog: Túl a normálison


A Facebokon is van a könyvnek oldala: Facebook- A mi autizmusunk


A könyv megvásárolható elsősorban nálam, de a Colorcom Kiadó is árusítja: Colorcom - A mi autizmusunk oldalon rendelhető.




Ha tetszett, nyomj egy lájkot, és/vagy g+, s ha szeretnéd, hogy mások is megismerjék, meg is oszthatod!

Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.