A valóságon túl könyves blog, Turóczi Patrícia - Alkotó Blogger Portál Magazin

A valóságon túl könyves blog, Turóczi Patrícia

A valóságon túl könyves blog, Turóczi Patrícia
A valóságon túl könyves blog, Turóczi Patrícia



Turóczi Patríciának hívnak. 24 éves életvidám lány, aki imádja a könyvek világát. Már lassan két éve próbálok boldogulni a pénzügyek világában, hisz e téren is dolgozom. A blogomat 2017.09.09. -én indítottam el és akkor került ki az első bejegyzésem is. A könyvek szeretete már 12 éves koromban elkezdődött Thomas Brezina könyveivel és azóta is tart. Sokszor szolgált menedékként és erősített, ha bármi bajom volt. Számomra nem csak könyvek, hanem egy világot adnak, ahova elbújhatok, ha már valamit nem bírok.
A könyves blog ötlete onnan jött, hogy az egyik barátnőm vezetett egyet és annyit beszéltünk róla, hogy már én is kedvet kaptam hozzá, hogy megosszam gondolataimat a könyvekről.




A valóságon túl blogomról



Az elején még a fantasy és szerelmes tiniregény vonalat tudtam csak magaménak, de mióta elkezdtem bloggerkedni azóta ez változott, hisz történelmi, thriller, krimi és még a pszichológia világaiba is betekintést nyertem. Közben pedig rájöttem arra is, hogy annyira nem állnak messze tőlem ezeknek a világa sem. 


A valóságon túl blog bemutatása

 
Mostanában nagy hatással vannak rám a jelenlegi feltörekvő és már híresnek mondható írók/írónők, akiknek könyveit mindig örömmel veszem le a boltok polcairól, hisz olyan világot tárnak elénk, ami tőlük eddig nem volt megszokott. Persze az sem mellékes, hogy nagyon sok íróval már volt szerencsém személyesen is találkozni 1-1 dedikálás alkalmával.




Mivel próbálom színesebbé tenni a blogom



Mivel egyre több könyvből készült film vagy sorozat és szeretném kicsit őket is behozni a blogomra, hisz mégiscsak kapcsolódik a könyvekhez és mivel a másik hobbim a sorozatok, így egyszerre végezhetném a kettőt, de még csak 1-1 posztig jutottam velük. A posztokat az utóbbi időben próbáltam, hogy minimum 2-3 naponta érkezzenek, de még nem álltam rá teljesen a rendszerre. De ami késik, az nem múlik.



Itt találod Patrícia blogját: A valóságon túl

Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.