Eryka - Lapozz bele blog bemutatkozás - Alkotó Blogger Portál Magazin

Eryka - Lapozz bele blog bemutatkozás

Eryka - Lapozz bele blog bemutatkozas
Eryka - Lapozz bele blog bemutatkozás




Erikának hívnak, 24 éves, vidéki lány vagyok. Kiskorom óta rajongok a könyvekért, már az iskolában is elolvastam szinte az összes kötelező olvasmányt. 2012-ben kezdtem el rendszeresebben olvasni, azóta minden nap hódolok ennek a szenvedélynek.




2017 májusában indítottam a blogomat, melyen elsősorban könyvértékelések találhatók, de egyéb könyves témákkal is foglalkozom. Többek között készítek olvasmánylistákat, melyeken azokat a köteteket gyűjtöm össze, amiket szeretnék elolvasni az adott hónapban. Ezen kívül szoktam még book tageket kitölteni, néha pedig tematikus könyvajánlók formájában mutatom be a szívemhez közel álló regényeket.


A Lapozz bele blog



Fő célom az olvasás népszerűsítése, illetve az, hogy ezáltal mindenki megtalálja a személyiségéhez leginkább passzoló olvasmányokat. Igazi maximalista lévén mindig arra törekszem, hogy a legtöbbet hozzam ki magamból és a bejegyzéseimből. Sokféle műfajt szeretek, mondhatni mindenevő vagyok, a kedvenceim közé főleg a disztópia, fantasy, krimi, thriller és az ifjúsági regények tartoznak, de nem vetem meg a romantikus és a történelmi regényeket sem. Alapvetően nyitott embernek tartom magam, igyekszem esélyt adni minden kötetnek, még az olyanoknak is, amik nem vesznek le első pillantásra a lábamról.
Tudom, hatalmas közhely, az én mottóm mégis az, hogy ne a borítójuk alapján ítéljük meg a könyveket, hiszen nem sejthetjük, mit tartogatnak számunkra, míg ki nem nyitjuk őket. Ezért választottam a „Lapozz bele!” nevet a blogomnak, afféle biztatásnak szántam, amivel arra buzdíthatom az olvasókat, hogy merjenek kísérletezni új, tőlük eddig távol álló műfajokkal. Szeretem az állandóságot, így a bejegyzéseimet ugyanúgy építem fel, és mindig a saját, őszinte véleményemet fogalmazom meg egy-egy értékelés írása közben.


kiskorom óta rajongok a könyvekért



A blog Facebook oldalán egyéb tartalmakat is megosztok, például könyves képeket, idézeteket, továbbá az aktuális akciókról, új megjelenésekről számolok be, természetesen a teljesség igénye nélkül. Mivel a másik kedvenc hobbim a fotózás, Instagramon is jelen vagyok, ahová a jelenlegi olvasmányomról készített képek mellett más fotókat is feltöltök. Imádom a természetet, amikor időm engedi, szívesen tartózkodom a szabadban, valamint nagy állatbarát vagyok, a macskákért különösen rajongok. Nem szeretek feladni semmit, akkor sem, ha akadályokba ütközöm, mert hiszem, hogy mindenre van megoldás – csak meg kell találni.




Elérhetőségeim:

Blog: Lapozz bele!
Facebook: Lapozz bele - Facebook
Instagram: Eryka 93
Moly: Eryka93 - Moly





Ha tetszett, nyomj egy lájkot, és/vagy g+, s ha szeretnéd, hogy mások is megismerjék, meg is oszthatod!

Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.