Nem félünk a könyvektől, Rókalány bemutatkozása - Alkotó Blogger Portál Magazin

Nem félünk a könyvektől, Rókalány bemutatkozása

Nem felunk a konyvektol, Rokalany bemutatkozasa
Nem félünk a könyvektől, Rókalány bemutatkozása




Szintén Niki vagyok, de online mostanában csak Rókalány néven publikálok a Nem félünk a könyvektől! nevezetű blogomon. Ez már a sokadik nevem és a sokadik oldalam, még valamikor 2006-ban kezdtem a gportálon és ott rengeteg rajongói/filmes/személyes oldalt megértem, míg egy időre abbamaradt az írás ilyen téren, majd 2013-ban döntöttem úgy újra, hogy virtuális tollat ragadok és a könyvélményeimről írok majd. Az időhiány viszont közbeszólt, mint ahogy gyakran teszi és 2016-ban egy pár hónapos szünet után tértem vissza egy másik névvel, másik weboldal-címmel, amit sokkal inkább magaménak éreztem. Ez lett a Nem félünk a könyvektől! 😃


Rókalány





A könyvek iránti szeretetem már nem új keletű dolog. Még az abc-t se tanultuk végig, amikor én már lelkesen olvastam a nagyszülőknek az újságokból, később pedig az a fura lány voltam, aki az összes kötelezőt elolvassa (és élvezi). Amikor pedig beírattak minket a könyvtárba, onnantól nem volt megállás.





Könyveket tekintve szinte mondható, hogy mindenevő vagyok. Fantasy, romantikus, szépirodalom, krimi, sci-fi, thriller, horror, sőt néha még önéletrajzi könyv is becsúszik. A blogomban jellemzően ezekről írok véleményt. Ki kell hangsúlyoznom ezt, mert sokan kritikaként hivatkoznak rá, holott pusztán az élményeimet, az egyszerű véleményemet fogalmazom csak meg. Nem mérvadó és teljes mértékig szubjektív alapon működik. A könyves vélemények mellett rendszeres rovatnak tekinthető az adaptációkról íródó „szösszenetek”, néhány book tag és egyéb tematikus poszt. Ezek a jövőben valószínűleg bővülni is fognak majd.


Niki Rókalány könyves blogja

Az egyik nagy előnyömnek tartom, hogy nagyon sokszínű az érdeklődési köröm, ezért a blogommal remélem változatos olvasmányokat tudok bemutatni és ajánlani. Részben talán, önnön kreativitásom kiélése mellett az is célom, hogy minél változatosabb könyvekbe nyújthassak betekintést.

 
Könyves blogger, mindenevő vagyok




A blog Facebook, illetve Instagram oldallal is rendelkezik. Előbbin sok érdekességeket és hírt is megosztok, amelyeknek úgy gondolom, hogy két sorban a blogon nem lenne helye. Ezek elérhetősége az alábbi: Nemfélünk a könyvektől – Facebook & @nfakonyvektol– Instagram



Ha tetszett, nyomj egy lájkot, és/vagy g+, s ha szeretnéd, hogy mások is megismerjék, meg is oszthatod!

Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.